La vie est belle a Paris

La vie est belle a Paris

Τρίτη 21 Ιουλίου 2009

ΤΙ ΔΕ Μ ΑΡΕΣΕΙ! (ανάμεσα σε άλλα)


Δε μου αρέσει καθόλου ο τρόπος που ξεκινά το Σύνταγμα της Γ Ελληνικής Δημοκρατίας: «Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος». Δε μου αρέσουν οι σταυροί που κρέμονται ανευ καμίας ουσίας από τους καθρέπτες αυτοκινήτων με οδηγούς που μόνο χριστιανικη συμπεριφορά δε διαθέτουν. Το ίδιο ισχύει και για τις καδένες σε λαιμούς κυρίων που καμία σχέση δεν έχουν με την καλωσύνη και τη γενναιοψυχία που υποτίθεται πως διδάσκει ο χριστιανισμός στον οποίο «πιστεύουν». Δε μου αρέσει καθόλου η έκφραση «Πρώτα ο Θεός». Τη θεωρώ μοιρολατρική και ευθυνόφοβη. Με ενοχλεί η διδασκαλία μίας και μόνον θρησκείας στα σχολεία με μικρή και κυρίως απαξιωτική αναφορά στις υπόλοιπες γνωστές θρησκείες του κόσμου. Τέλος βρίσκω αφόρητα βαρετά και ανέπνευστα τα χριστιανικά μας ονόματα.

13 σχόλια:

marianaonice είπε...

Χμ... σωστές οι επισημάνσεις σου!
Και εμένα με "δαιμονίζει" όταν οι Χριστιανοί διεκδικούν το αλάθητο και τη μοναδική αλήθεια, για τον εαυτό τους!
Βλέπω άρχισες να το παίρνεις σοβαρότερα το ...bloging...
:)))
Και πολύ χαίρομαι, γιατί έχεις τόσα ωραία πράγματα να μας πεις, απ' ό,τι βλέπω!
Φιλάκια!!!

miss little sunshine είπε...

Ευχαριστώ γλυκύτατη μου MarianaOnIce! Δεν εχω και πολυ ωραία πράγματα να πω, είναι πιο πολύ σαν ημερολόγιο που γράφω ο,τι μου κατέβει θα' λεγα χεχε. Καλό βράδυ, ευτυχώς φύσηξε !

marianaonice είπε...

Ναι ναι φύσηξε και εδώ στην Αίγινα έβγαλε δροσούλα...
Καλό ξημέρωμα μικρή μου...
:)))

αντωνης είπε...

Καλημερα.
Συμφωνω στα περισσοτερα με τον τροπο που τα αναφερεις. Αυτο που δεν ξερω ειναι αν σε άλλες χωρες υπαρχει διδασκαλια ολων των θρησκειων στα σχολεια τους.
Να περιμενουμε και κειμενακι με το τι σ' αρεσει;

:)

miss little sunshine είπε...

Καλημέρα Αντώνη! Στις ευρωπαικές χώρες έχουν ένα μάθημα επιλογής (που το επιλέγουν μάλιστα ως πανεύκολο) που μοιάζει με τα θρησκευτικά της δικής μας Β Λυκείου που είναι μια επίσκοπηση στις περισσότερες γνωστές θρησκείες του κόσμου. Εχω κι άλλα πράγματα που δε μου αρέσουν, ανάλογα με τη διάθεση θα δω ποια θα είναι τα επόμενα που θα γράψω! Σε φιλώ!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Γι' αυτό κι εγώ θα βαφτίσω τον πρώτο μου γιο Οργυγετόρυγα και τον δεύτερο Ναβουχοδονόσορα! χαχα

Meropi είπε...

Πράγματι, αυτοί που συνήθως "διαλαλούν" το θρήσκευμα τους (όποιο κι αν είναι αυτό) έχουν ένα είδος υπερβολής και συχνά φανατισμού. Το θρήσκευμα είναι εσωτερική υπόθεση και δεν υπάρχει λόγος επίδειξης του.
Καλό σου απόγευμα μικρή μου.

miss little sunshine είπε...

Aσκαρ,
ΧΑΧΑΧΑΧΑ, αυτός ο βαβυλώνιος πολύ πιο εμπνευσμένο όνομα έχει, μ αρέσουν οι προκλήσεις με τα δύσκολα ονόματα. Ο αλλος δε με το δεινοσαυρικό όνομα μου εμπνέει σοφία λόγω αιώνων.


Μεροπίτσα μου,
Αυτός-ή που διαλαλεί κάτι με μεγάλη θέρμη το κάνει μπας και το ακούσουν και τα ίδια του τ αυτάκια και το πιστέψει και ο ίδιος-α. Φιλιά!

Tasous είπε...

Καλά τα λές!
ενδιαφέρον μπλογκ

Rizobreaker είπε...

Αγαπητή μου χαίρομαι για την διαδικτυακή "γνωριμία" μας.

Προσυπογράφω αυτολεξεί το ανωτέρω σου κείμενο δίχως καμία αλλαγή!

patsiouri είπε...

Αμ το Υπουργείο Παιδείας ΚΑΙ Θρησκευμάτων???????????
Και στις υπόλοιπες χώρες ενωμένα είναι????
Όσο για τη στρατιά των μαυροφόρων αργόμισθων που πληρώνουμε για να ξύνονται, δεν το σχολιάζω...
Όποιος έχει το Θεό μέσα του ή έτσι πιστεύει, να πιάνει μια δουλειά σαν άνθρωπος, να ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ και ας φτιάξει ένα εικονοστάσι στο σπίτι του να προσέυχεται όπου θέλει.
Μιλάμε με τόση περιουσία (Εκκλησιαστική) είχαμε λύσει το συνταξιοδοτικό για 50 χρόνια ακόμη...

miss little sunshine είπε...

@ Ριζοσπάστη με το τέλειο όνομα, ευχαριστώ που συμφωνείς μαζί μου, αν δε συμφωνούσες θα είχες άδικο φυσικά χεχε.

@Patsiourini μου, έλα ντε! Οι παπάδες έχουν έμμεσα και δικό τους Υπουργείο. Επίσης ξέρεις τα τρελλά βίσματα του στρατού! Λένε "αυτός είναι ή του Υπουργού ή του Αρχιμανδρίτη". Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι η εξουσία αυτών των αγάμ...των τύπων που σχετίζονται με εκκλησία πόσο επιβαρυντική είναι για όλους εμάς!

Rizobreaker είπε...

Τέλειο όνομα??
Προφανώς υπερβάλλεις δεσποινίς... :pp